Comrades

Friday 25 March 2011

Hujung minggu yang boring..

Assalamualaikum,

Aku kebosanan di petang hari. Kalau time2 begini, aku pasti bermusafir ke bilik orang lain. Tapi kali ini, sunyi melanda diriku. Walaupun terdapat ramai lagi di sini, aku punya hari-hari biasa menjadi tidak biasa. Burungman balik KM, kawanku ikut jemaah tabligh. Nampaknya tiada ceritalah malam ni.

Walabagaimanapun, kehadiran ke latihan drama tetap aku pergi. Lepas tu aku nak fokus buat KKP Gerko. Hmm...sudah ada bahan tapi masalahnya di pendrive si burungman. Minta hantar melalui emel saja tu bahan.

Apakahlah aku patut buat. Semalam Miss Director telah bagi satu peluang untuk pulang rumah di mana start next week tak boleh dah. Jadi mahu tak mahu ikut je la. Apa juga pun. Aku orang Keningau. Sama juga keadaannya.

Hmm...mau ja aku pi kacau kakak-kakak senior Sem 5/Sem 3 mau mengurat. Tapi malas pula. Kehkeh. Aku main-main ja. Nampaknya hujung minggu yang akan ku lalui dalam masa tempoh sebulan...hafal skrip, drama, KKP. Ini 3 je la kali aku punya 'hobi' hujung minggu. Main game aku mau kurangkan. Kalau boleh FB pun aku kurangkan. Maybe update blog pun jarang ni. Sorrylah yer kalau tak dapat balas komen/blogdriving. Aku betul sibuk tahap yang tiada dalam tahap.

Cumanya, sibuk macam mana pun, jangan lupa solat. Itu paling penting.

Okay, aku mahu menjalankan diri. Chow!





No comments:

Post a Comment