Comrades

Tuesday 22 March 2011

Grr grr grr grrr!!!

Assalamualaikum,



Grrr grrr grrr grrr!

Dalam keadaan ini, grrr grrr grrr grrr! Aku melihat ramai update entri pasal PBS kali pertama dan praktikum. Grrr grrr grrr grrr! Aku cukup jeles! grrrr!

Lepas tu time main FIFA, aku lagi panas! Grrr grrr! Tak guna punya AI. Main bagus-bagus ba. Main sembarangan ja. Adakah ditakdirkan untuk kalah di tangan pasukan yang tak kuat? Padahal aku main dengan power sekali. CIS CIS!!!

Pasal PBS tu, betul aku jeles. Tapi aku pasti melaluinya juga. Hehehe. Aku dan rakan-rakan sekelasku juga PBS ba. Bukan dorang PISMP ja. PBS versi kami. Kalau dorang Pengalaman Berasaskan Sekolah, kami PBS - Pensyarah Bersama Student. PBS juga kan? Kahkah.

Takpelah. Korang buat baguih baguih yok time PBS tu, jangan nakal-nakal. Hehehe. Siokla dapat jumpa bebudak sekul ini. Kehkeh.

AvA - Lantas aku sedar, marah ialah gara-gara syaitan. Astaghfirullah alazim.

No comments:

Post a Comment