Comrades

Thursday 31 March 2011

Dia...

Setiap kali dia berkata-kata..
Aku terpukau dengan caranya...

Setiap kali dia ketawa..
Aku tersenyum melihatnya...

Tatkala dia melihatku..
Aku terus tunduk...

Dia terus merenungiku..
Timbul perasaan malu...

Dia senyum melihatku..
Aku terpana melihatnya tersenyum...

Aku teringin bersama dengannya..
Tapi aku takut dia tidak terima...

Aku hanya mampu melihatnya dari jauh..
Melihat senyuman yang menguntum...

Aku hanya mampu doakan dia bahagia..
Bahagia bersama orang yang memiliki dia...

Aku tak mampu berkata-kata cinta..
Kerana hatiku hanya ingin memperisterikan seseorang wanita...

Dia seorang yang baik..
Tapi sayang sekali, aku hanya angin pada pandangan dia...

Moga hati ku menjadi kuat..
Menghadapi dugaan CINTA...

Demi Allah, aku mencintai seseorang kerana-Nya..
Akan ku cuba kerana-Nya
Akan ku berusaha kerana-Nya

Amin.

No comments:

Post a Comment