Comrades

Wednesday 16 February 2011

Rabu

Assalamualaikum.
Sempat lagi ba update sebelum memandikan diri. Marilah aku ringkaskan entri ini.

Tadi aku melihat latest entri si burungman, dia buat pasal 'awek' dia si yuyu zulaikha. Konon awek. Hehehe. Aku rasa si burungman ni bosan tahap kronik dan mau kahwin tahap mendekati wajib kot.

Pastu aku mau bagi komen. Ada anon. Tau anon kan? Bukan yang ada blog juga tu. Ni anon a.k.a silent reader. Hek eleh penakut punya orang. Tapi aku berprasangkan maybe dia takde blog jadi terpaksa guna anon atau dia takut diserang. Hahahaha. No offend.

Nak tau apa dia kata? Dia kata si yuyu ni kalau bermekap je comel, kalau tidak bermekap tak comel. Ceh kononlah tu. Semua orang comel ba. Allah sudah buat baik2 ni senang2 je nak kata orang tak comel. Eh yang aku marah ni apahal?

Baik habis pasal tu. Aku baru je habis makan ubat. Kejap g nak mandi. Lepas tu p kafe beli makanan dan makan di kelas. Ni mau tanya si burungman sebab nak tau sesuatu important. Baru mantap kan?

Orait. See u next entri.

P/S - Yuyu Zulaikha memang comel. Tapi.........comel lagi aku. Lalalaala. :P

No comments:

Post a Comment