Comrades

Saturday 5 February 2011

Februari datang lagi Part I

Masih awal lagi untuk tidak ucap Happy CNY walaupun aku jarang mengucapkan ayat ini. Hahaha. Gurau je. Wassup all. Lama xjumpa kan? Hampir seminggu lamanya.. uih nak tau cerita PLDK? Boleh lain kali je. Yang penting aku mau inform dan share suatu benda penting untuk korang renungkan betapa bahayanya kedatangan bulan FEB yang kononnya indah.

Apa ada dalam bulan FEB? hmm...let's see. CNY only? Tidak. Februari ditunggu-tunggu oleh semua CHOPSTICK BERNYAWA a.k.a COUPLE untuk menyambut apa? VALENTINE DAY! Betul kan? Betul kan? TIDAK?!! Bom korang punya rumah ni. Hehehehe.

Kalau CNY tu takpalah. Sebab negara kita ni memang ada orang Cina pun. Cumanya aku agak perasan CNY tahun ni xmeriah. Entahlah. Itu belakang cerita. Tentang hari keramat si Valentine ni yakni 14 Feb tiap tahun memang semua kekasih menyambutnya tak kiralah...normal, songsang ke apa ke, mesti kena sambut punya (dikecualikan aku, maka aku takkan sambut sampai bila2)

Mereka kalau sambut, nak tahu apa yang wajib ada? Terdapat beberapa kategori ini. Jom kita lihat.
Kategori A - Advanced Couple
Kategori B - Normal Couple
Kategori C - Baru Couple
Kategori D - Tiada Couple
Kategori E - HATE COUPLE
Special kategori - married couple

Kategori A
Kebiasaan bagi kategori A ialah mereka yang telah menjadi kekasih setelah bertahun lamanya tapi belum kahwin. Mungkin dah 8-10 tahun dah. Persoalannya...adakah orang bercouple begini lama? Kita kurangkan menjadi 5 tahun. Okay ni cukup. Benda wajib bagi mereka untuk sambut si Valentine punya hari
- Arak (confirm)
- Dadah (pasti)
- Parti (undeniable)
- Pertukaran pasangan* (tak percaya?)
- Seks (kalau tiada ni...memang bukan valentine bagi dorang)

*Pertukaran pasangan berlaku kalau advanced couple jumpa advanced couple yang lain. Di sinilah mereka buat gila2 dan aku malas mau ulas panjang2. Sebab apa? Terlalu advanced juga pemikiran korang kan?
Benda di atas tu kalau takda, dorang cakap NOOB! Jadi? Kesannya? Nyawa tidak bersalah hilang dan susah mau cari isteri/suami yang SUPER BAIK akhlaknya. Ini bukan lagi iblis/syaitan yang 'guide'. Ini sudah kena rasuk oleh makhluk tersebut.


Kategori B
Normal couple. Apa maksud ini? Ini membawa maksud orang yang bercouple baru 2-3 tahun. Jadi apa mereka akan buat time Valentine?
- Arak (mungkin)
- Dadah (70%)
- Parti (ada)
- Pertukaran pasangan (40%)
- Seks (memang punya)

Hah! Nampak tu? Walaupun yang lain hanya kurang 100% kepastian tapi kalau bab seks, jangan dinafikan. Memang dorang mau punya. Astagfirullah al azim. Kategori B ni bahaya juga sebab kenapa? Syaitan dan iblis laknatullah sudah pun berada di sisi dorang. Jadi kalau couple ni berdua-duaan di tempat sunyi, siapa orang ketiga? Semestinya syaitan. Kita kena cegah ni!

Ini korang rasa A,B,C atau spesel? Google.com

Aku mau juga show korang gambar2 menunjukkan ramai kekasih jalan2 semalam di 1B tapi susah sangat. Apa boleh buatlah. Hehehe. Cumanya semalam, di tempat parking kereta, aku nampak couple bergaduh. Haa. Mau tau camana? TUNGGU NEXT ENTRI! :)

No comments:

Post a Comment