Comrades

Friday 18 February 2011

DotA? Aku mau pulang rumah!

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, setelah berhempas pulas tadi siap juga akhirnya kerja ku. Aku tak tahulah benar atau tidak cara ku tapi biarlah. Aku malas mau pikir2. Betul lah tu aku rasa.
Semalam tertidur pukul 12.30/1/2 pagi rasanya. Aku pun lupa. Time tu baru sekerat ayat. Bangun tadi 10 minit sebelum subuh. Aku pun cubalah membuatnya. Memang masih mengantuk time tu. Mau paksa tapi tertidur balik. Begitulah berulang-ulang sampai 5.30. Ish3. Time tu terus buat. Tak sampai 30 minit dah siap termasuk slideshow. Aih, lepas tu tidur balik baru solat subuh. Hehe. Makan ubat dan akhirnya melayan blog kejap. Alah...dekat je gimnasium ni. Lepas ni kitorang PJ dengan kakak opsyen prasekolah dan BM serta KPLI BI. Hehe.

Siok ba dengan dorang ni. Comel-comel semua kakak prasekolah. Mestilah comel sebab nanti murid-murid pun suka dorang. Sioknyer jadi murid2 prasekolah. Boleh manja2 dengan kakak tu. Aku dah mula mengarut ni!

Semalam rakanku kata besok (hari inilah) kita main DotA. Aku terus bersemangat ni! Yalah. Siok nak try main sama dorang. Nak tau pula feel main ngan orang pro. Selama ni dengan AI, AI dan AI lagi. Bosan sudah aku. Aku ja menang. Hehehe.

Tapi berfikir. Bukankah aku telah cakap pada mak balik minggu ni? Oh aku lupakanlah DotA ni. Aku mau balik rumah. Sebab last week aku tak balik. Padahal time Maulud Nabi sempat aku balik mau ke klinik kan. Hehehe. Tapi bukan tidur di sana. Rindu aku mau tidur di bilik ku tu. Paling rindu dengan seoranglah. Siapa pula? Ini dia....

Adikku paling comel. Abang sulungnya hensem. Abang ngah dia cool! Abang su dia? stylo.

Salah satu faktor aku mau balik. Gara-gara kecomelan dia. Haha. Paling aktif dan lincah sekarang. Mengalahkan aku! Ni dah pandai jalan ni memang kena pandai pantau dia ni. Hehe. Para gadis mau dukung dia? Jomlah ikut aku balik. Terus masuk minang ba. Lalalala. Gurauan semata2.

Lagi satu faktor aku balik sebab duit. Aku malas mau kasi keluar duit dari bank untuk menyara hidupku hujung minggu ni. Yalah. Makan maggie siapa tahan. Walaupun masih ada 2 bungkus maggie dalam almari, aku tetap mau makan di rumah. Rindu masakan emak katakan. Kekekek.

Tak taulah kalau akakku balik juga esoknya. Tapi setiap 2 minggu dorang boleh balik. Minggu lalu dia pun tak balik jadi aku buat kesimpulan dan andaian dia balik mungkin minggu ni. Abangku? Amat susah dia nak balik. Haraplah dia dapat tukar tempat kerja yang dekat2 ka. Senanglah balik.

Ini tahap kesihatan ku masih di bawah 90%. Belum sihat sepenuhnya. Tapi kalau bersukan karang memang sihat terus ni. Ditambah faktor kakak2 BM, KPLI dan prasekolah yang comel2 adrenalin sejak semalam (entah apa aku makan) di mana aku fresh walaupun sikit ja tidur. Itu kali hikmahnya.

Dan hari ini, birthday gadisku. Hahaha. Semua orang tahu dah. Jadi malas aku mau update banyak2. Yang penting aku doakan dia sentiasa happy, bahagia dan ceria.

Kesimpulannya.....MANDI! JOM!

No comments:

Post a Comment