Comrades

Monday 21 January 2013

Transformasi

Transformasi blog gua.

Heh. Gua bercadang menjadikan blog ini sebagai blog yang bagus, yang rajin-rajin bagi tips, di samping gua sendiri melaksanakan tips-tips itu.

Dulu blog ini menjadi blog personal, jika anda read first post. Tapi setelah sekian lama, gua banyak bagi pandangan di samping bercerita tentang experience gua.

Kini, blog ini akan memberi tips-tips untuk menjadi sihat, tetapi kritikan untuk isu-isu semasa juga akan semakin hebat.

Siapa tak mahu jadi sihatkan?

Pilihan di tangan anda. Jom lihat.

Kim Jong Kook?

Super thin?
atau
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Fat man?
ARRGGHHH!!!
Sila baca entri terdahulu mengenai tips-tips kesihatan. Dan gua gembira apabila upload gambar dah dibenarkan, eh dah bagus. Insya Allah gua akan cuba beri tips yang baik-baik. Jom sama-sama sihat!!

No comments:

Post a Comment