Comrades

Friday 6 May 2011

Maafkan kami. Eh, aku.

Ini entri sequel dari entri semalam. Tapi aku hanya nak minta maaf kepada anda semua sebab buat entri agak keterlaluan.

Aku tahu cara ku ini tidak semua orang suka. Jadi aku minta maaflah. Aku takda niat untuk aibkan orang lain. Jauh sekali untuk melakukannya.

Entri tu sudah ku delete. Tiada niat untuk mengutuk, dan tiada langsung aku kutuk orang. Tapi kesilapan serta penilaian orang lain memang berbeza daripada perspektif aku. Jadi kesilapan ku ialah di situ.

Jadi aku minta maaflah kepada senior ku, serta rakan2nya sebab buat entri yang tidak baik. Aku tau aku salah. Jadi aku berani mengatakan aku salah serta aku minta maaf kepada senior semua.

Harap senior dapatlah maafkan aku. Memang blog ini lain, main lepas saja. Tapi syukurlah pesanan senior tu, walaupun agak menggerunkan di situ, hehe, buat aku sedar. Aku ni masih setahun jagung, dorang tu dah rebus jagung, jadi sorry la ya.


AvA - Mr Pae, lain kali berpada-pada ketika buat entri. Kan dah kena.

AvA - TULA KO PAE BUAT LAGI HAL. KOTOH!

3 comments:

  1. aisshhh..knapa dlete..sy blum smpat pn baca
    huhuhu..pasal apa??pasal apa???
    kafe??hahaha..nasihat aku, dik. klau mau tegur siapa2..xkisah snior atau junior. klau ko rasa ko betul, tegur dpan2 dlu. jangan tegur dr blog. klau d blog mcm tguran tu cuba mngaibkan pula. Nasib aku xtau apa ko tulis. hehehe..^_^

    ReplyDelete
  2. wah apa yg kau tulis kemarin aku x smpat baca

    ReplyDelete
  3. @~NieZa~ Heee. yalah. aku punya salah kak. udah juga aku minta maaf. harap settle la. Ni la ni nda tau adab. makasi kak. (ada can ko ni kak jadi kakak ipar. :D)

    @Cinoi PRIVATE AND CONFIDENTIAL. HOHOHO.

    ReplyDelete