Comrades

Monday 4 April 2011

SIBUK LAGI!

Assalamualaikum,

Grrr!!! Grrrr!!!
Demikianlah. Hari ini ialah hari tersibuk dalam sejarah.
Pagi
Perhimpunan. Tapi memang banyak dugaanlah mengurus ni. Dan ramai yang mengkritik pengurusan kami. Kawan ku sorang dah panas tahap gila. Tapi diam je la. Tak guna juga marah-marah. Dorang tak rasa apa yang kami rasa. Huh!

Lepas perhimpunan
Ini kali la. Ini kali la. Drama di awal pagi. Grrr. Dan tadi berlatih pun boleh tersasul! Argghhh!!!!

Tengahari
Syukur rehat. Hah hah hah!

Petang
Grrr!!! Practice lagi? TIDAK!!! Korang agakla. Macam manala ni. Hanya sibuk ja ni. Kan betul aku kata? Manusia ni sibuk time dorang hidup. Time mati manada sibuk.

Malam
Of course la practice lagi. Aku mau tidur!!!!!!!

Well, si AvA sangat tertekan sekarang. Bukan tertekan. Jadi malas. Balik2 mo teriak2. Heee.

Ini tidak bermakna aku merungut. Aku rilek je. Sebab scene aku memang membunuh. Okay jugaklah daripada di kelas sepanjang masa.

Melihat latihan tadi memang aku rasa lain macam. Tapi rilek la. Kena praktis lidah untuk tidak sasul lagi. Hehehehe.

Aku harap juga, elaun ni akan keluar minggu ni. Yes yes! Berita baik (buruk kot?), elaun PPISMP akan keluar terus untuk satu semester. Heheh.

Apapun, harap dipermudahkan urusan dunia ni. Amin.

AvA - Jangan stress!!

No comments:

Post a Comment