Comrades

Thursday 30 August 2012

SBE dah habis.

"Kalau boleh, mintalah praktikum di sini."

"Insya Allah."

Perbualan bersama guru-guru di Sk. Ansip pada saat-saat akhir sebelum kami meninggalkan sekolah tersebut.

Specialnya sekolah tersebut, sebab baru, guru-gurunya peramah, dan murid-muridnya sangat comel. Seriously. Kehkehkeh.

Tadi kami bersama-sama menjayakan program sambutan Hari Merdeka, dan sememangnya ia berjalan dengan lancar.

Seriously, penat tu tetap, tapi seronok. Dengan rakan-rakan seperjuangan - Ciq, Kristal, Shyakir, serta beberapa orang senior yang berpraktikum. Memang daebak orang kata.

Tapi malaslah, malas mahu taip. Lu tengok gambar je la yerr.

Posing!

Err..

Ya, cikgu Idah sedang busy.

Event pagi tadi.

Mencuba membuka plastik kurma.

Budak ni tengah melukis.

Mau habis sudah.

Senior-senior praktikum.

Tamat.
Ada seorang budak ni, comel. Namanya Aisyah, sama macam nama isteri nabi tu. Memang comel, balik-balik aku dan geng aku pi kacau.

Tapi aku tak tunjukkan gambarnya di sini, atas faktor keselamatan. Yup, hati-hati post gambar tu. Tu budak dahlah comel, putih lagi.

Bermati-mati fikir anak ustazah, rupanya Aisyah tu anak seorang guru yang aku dan geng-geng observed. Ciss......

Dahlah. The pics will tell you. Oh ya, kesemua pics ni dari hari ketiga dan keempat. Malas mau kasi masuk banyak-banyak.

Dua orang pekerja koperasi IPG dah berhenti. Aku tak lawat pun dorang. Bukan apa, tidur malah aku malas sebenarnya mahu jumpa. Yalah, nanti sedih pula tidak dapat lagi tengok dorang. Diganti oleh kakak kerani tu. Sudah tentu aku tak pergi ke KOP lagi, malas.

Apapun, kepada mereka yang pergi LD pagi nanti, hati-hati. Bukan apa, Allah Maha Kuasa, apa-apa saja boleh berlaku.

Dah, jom Maghrib.

No comments:

Post a Comment