Comrades

Thursday 16 June 2011

Junior. MPPB. Senior. Semester 3. Happy Bestday.

Assalamualaikum.

Waaa. Pejam celik pejam celik, cuti semester dah nak habis. Alaaa. Tak siokla. (Padahal kepingin mau jumpa kawan.)

Apapun, memang siok sebab kali ni, kami menerima junior baru. Yeah, agak ramai, 3 kelas kesemuanya. Macam batch kami juga tapi, kami mungkin antara batch tersikit. Konon. Ahah.

Junior, BM,BI dan Prasekolah. Heee. Ni yang mantap. Tadi aku baru cek senarai, dan aku nampak ada juga schoolmate masuk, ada junior di sekolah masuk. Wah. Hebat2. Apapun, bersedialah untuk menghadapi MPPB.

MPPB kali ni, xtau la pula apa rancangan si YDP dan member dia nak buat. Tapi part aku mau tunggu, minta sain kalau ada. Hehe. Bukan apa, boleh juga tengok muka freshie ni. Kalau yang pompuan lagi.....nasib aku jenis tak suka hangout di mana2 selain asrama (melainkan kelas dan masjid)

Dan aku dan batch ku menjadi senior. Kalau ada junior terbaca, ingat pesan abang baik2. Senior2 semua baik, kalau ada sesuatu tak kena, muhasabah diri. Sebab aku pernah rasa. Dan jangan kita buli junior, kecuali time MPPB. Keh keh keh.

Secara rasminya 20HB aku masuk semester 3. Woooo. Penentu kemasukan degree. Ini takda lagi rilek2. Kena study mantap. Hehe. Apapun, ramai2 kita berdoa agar kehidupan kita, urusan kita dipermudahkan. Amin.

Lastly, selamat ulangtahun hari kelahiran kepada orang2 yang sambut pada bulan Jun, serta abahku, ex-classmateku, serta classmate ku. Happy Bestday. Moga murah rezeki, panjang umur dan bahagia selalu.

Jadi apa lagi? Well, cukuplah. Pelan2 kio. Aku mau cari informasi lagi ni. Banyak nak share, tapi kena simpan. Jangan dulu keluar semua. Hehehe.

Kesimpulannya, jom main dota. Yaahaa!!

AvA - Kerja Pae sepanjang cuti ialah DotA. Bagus lagi doa.

1 comment: