Comrades

Saturday 25 June 2011

Meriah tapi jaga adab. Beware.

Assalamualaikum,

MPPB dah habis. GIMIK malam terakhir melucukan. Kah3. Kesian. Nasib aku bukan jenis teriak2. Haha.

Jadi sekarang? Apa cerita junior? Heh. Mereka telah diserapkan ke dalam group IPGK. Wow. Satu 1/2 hari tak buka FB, tup2, notifikasi sungguh banyak. PErgh. Cek2. Ya ampun. Sesi perkenalan pula ni. Hahaha.

Junior baru kena add, digesa buat introduction. Aku tak pandang junior laki2. Hari jumpa. YANG GADISNYA DICARI. MAU KENAL2. Apa korang fikir? Aku mata miang? Hati miang? Salah. Aku nak berkawan. Lagipun ada junior TESL. Mesti kenal2. Kan? Heh heh.

Di page asrama kami pun sibuk saja ni. Kebanyakan post dari junior. Adik2 junior. Post tu boleh. Tapi agak2la. Takkan tiap2 masa mau post? Macam kejakunan kamurang ni.

Jangan cerita IPGK. Siok habis. Dan time inilah, aku cari cari cari cari cari. Hah. Ada comel, cantik. Tapi tak secantik BAKAL ISTERIKU. (Entah2 mereka bakal isteri ku. Heh heh.)

Itulah kali pertama page itu begitu meriah. Gila banget. Haha. Tapi siokla. Sebab lepas MPPB, trus di add. Time kami dulu, page tu baru dibuat, itupun lepas beberapa bulan. Jadi kurang sikitlah. Ini? Hah. Happening.

Apapun memang siokla ada junior baru. Heh. Dan mereka muka baik2 punya. Macam kitorang. Ofkosla. Kami lagi baik dari dorang. Kononlah. HAHAHA.

Dan aku telah habis idea. Share kegembiraan meraikan junior baru kan. Apapun, selamat datang wahai adik2 junior. Ahlan Wasahlan. Irashai imasen. Nah. Speaking.

DotA - Aku mau main dengan korang.

AvA - TIDUR.

No comments:

Post a Comment